10 september 2012

Plastikoperationer

Sitter och kolla på nyhetsmorgon där Linda före detta Rosing pratar om hur mycket hon ångrar sina operationer.Att det ska finnas 30 årsgräns på att operera sig.
Alltså förlåt men hon har ju aldrig sett mer plastig ut än vad hon gör nu.Ångrar sig...bullshit.

Men men,förövrigt tycker jag det är upp till en själv vad man vill göra med sin kropp och sitt utseende.Vill man spruta i en massa i läppar och överallt på kroppen så gör det då.Men kom inte och pip sen när ni ångrar er.

Så många före och efter bilder man sett på olika kändisar som fixat till sig och förstört sig själv.Dom var så mycket vackrare innan.
När går det till överdrift egentligen?


2 kommentarer:

Sanna sa...

sv: ja visst va hon, helt fantastisk ! Ja semestern har varit helt underbar, känner mig riktigt utvilad och laddad för hösten nu. Precis vad jag behövde!
Själklart ! jag hjälper dig gärna om jag kan

Magda sa...

Tycker det vore bra med en åldersgräns fast egentligen så bestämmer man själv. Det kan vara svårt när man är "ung och dum". När man är yngre känner man sig mer utseendefixerad pga osäkerhet och pga "krav" utifrån. När man är äldre tänker man inte på samma sätt, inte helt. När jag var 20 var jag missnöjd med mkt mer än nu och hade kunnat tänka mig operera. Nu känner jag att jag funkar bra som jag är och att mitt utseende inte är allt av mig utan en del av mig, finns annat att lägga fokus på. Däremot om man fortfarande efter flera år funderar på en operation som man vill göra, då tror jag inte man ångrar sig lika lätt.