22 augusti 2012

Sommartider hej hej..

Jag älskar foto och jag älskar min nya kamera.Chrille var på snabbvisit i helgen och vi åkte ner till Ön som är mitt nya favoritställe här i Malmö...lugn och ro och där vill jag bo!I lördags var jag på kalas hos mamma och henne ser ni längre ner,lilla mamma!Tarzan vår mise var svårfångad på bild men jag lyckades ändå :) Mammas trädgård har verkligen blivit jättefin med massor av blommor!Längst ner är Svaneholms slott utanför Skurup...för er som inte vet :) Mycket vackert!












                            



1 kommentar:

Sanna sa...

ååå va mysigt det ser ut ! fan jag vill oxå komma ner till dig...jävla tid och pengar som stoppar =/
Men jag ska fan åka ner en gång innan vintern kommer....

du tar otroligt vackra bilder gumman...du är en stor talang ! Kanske något att utveckla och satsa på ? =)